SALAM PERKENALAN

Welcome To My Personal Blog. Hanya titik-titik perkongsian disini. Terima kasih sudi baca ! Harap ilmu dapat disampaikan

Dari saya, jangan lupa "skodeng" tips perniagaan, motivasi, keusahawanan, kekeluargaan, penjagaan kesihatan dan review produk
728 x 90

Ajai dihentam gara-gara makin pelat

1:40 PTG | Pakcu
Jangan hentam blog saya, sebab blogku Divo....

Hai korang baru aje aku baca kat ruang mforum2.cari.com.my, cerita tentang si Ajai #Aduh sayang Aduh Kasih dan kini Aduh cih sahdo chemakin pelat pulak ko!!..

Kirannya ini kisah luahan hati di forum tu, yang kenyataan dikeluarkan oleh salah seorang nitezen bergelar d-dalia bukan nama sebenar kot, yang jadi tak puas hati beliau pada kenyataan yang berani tu dia kata, macam ni bunyinya, ni aku copy dan paste balik ya, jangan hentam aku pulak


" Tadi tertengok Metor Millenia..Ajai jadi juri jemputan, Apa ke makin hazab sebutan S ajai ni? Shimple, Shaya rasha Shuka,....

Dah lah tiap2 minggu Ajai jadi juri tetap Bintang RTM yang Amyra Rosli jadi host...sebutan S ajai makin hari makin hauk.....

Wahhh, jangan hentam dia sesuka hati, badan dia sado tak takut kena hentam ke, bagi aku dia punya pasallah tak payah ko nak complint bagai pasal sebutan dia tu, dan bagi aku juga dia seorang komposer yang sudah berjaya dan ada nama, cuma mugkin pada sebutannya dia agak kaku dan kiranya lindahnya dah terlalu keras kot nak dibentuk, so bagi mereka yang bernanah nak dengar dia bercakap tu tutup je telinga korang dan untuk En Ajai, ko memang terbaik, jadi pandai-pandai lah bentulkan sebutan tu, kalo tak boleh juga abaikan je apa orang kata, yang pasti duit tetap masyuk.

So, sekarang ni apa masalah yang parah sangat singah ko nak tulis tentang perkara ini, Aduh Chayang, Aduh Kaseh !!!

Pokok persoalannya mulut dia lesar gak, bila aku tengok bintang RTM tu, dia komen boleh tahan, tapi tak salah pun, dah kata si Ajai ni memang seorang komposer yang boleh dikatakan terbaik untuk Malaysia, lagu-lagu yang dihasilkan juga bukannya sampah, semuanya kira meletop habis, jadi biak pi lah depa dengan caranya dan jangan hentam Ajai, sebab dia DIVO dan jangan hentam blog saya sebab blogku juga DIVO.


Tiada ulasan: