SALAM PERKENALAN

Welcome To My Personal Blog. Hanya titik-titik perkongsian disini. Terima kasih sudi baca ! Harap ilmu dapat disampaikan

Dari saya, jangan lupa "skodeng" tips perniagaan, motivasi, keusahawanan, kekeluargaan, penjagaan kesihatan dan review produk
728 x 90

Bisnes Air Balang tingkat keuntungan 100%

8:40 PG | Pakcu
Hai semua,



Jika kita rajin pergi ke Bazar atau pasar-pasar lambak, tentu kita akan melihat, ada saja peniaga yang menjual pelbagai perisa air balang. Ketahuilah! air balang tersebut mempunyai kos modal sangat minima dan boleh menjana pendapatan yang lumayan dalam masa yang singkat.

Bulan puasa juga sudah hampir tiba, time nilah untuk kita menterujakan diri untuk menjual air balang pelbagai perisa. Jangan takut tiada pembeli air balang kita nanti, sebabnya air yang kita jual mesti perlu  ada daya penarik untuk pembeli teruja mencubanya, pembeli tetap ada, cuma kita perlu usaha lebih dan mencari cara untuk menarik pembeli.


Idea bisnes yang sangat menguntungkan

Perkongisan yang menarik untuk saya bongkarkan kepada anda, Bagaimana seorang Peniaga Air Balang yang memulakan peniagaannya pada tahun 2008, telah berjaya mendapat keuntungan sehingga RM 7000 pada bulan ramadhan tahun lepas.

Nama beliau Mizan Sulaiman, menjalankan bisnes air balang di pasar malam, pasar tani dan juga di karnival-karnival IKS di Selangor, Putrajaya, dan Kuala Lumpur.

Yang menariknya, ketika bulan ramadhan tahun lepas pendapatan lumyan yang beliau perolehi adalah hanya menjual 3 Balang air dan di satu lokasi sahaja!. Dengan berkat rezeki Allah, ketiga-tiga balang airnya habis licin dijual dan mendapat sambutan yang menggalakan daripada orang ramai.

Bayangkan, anda adalah En Mizan Sulaiman, betapa gembiranya bila kita lihat keuntungan yang berlipat kali ganda, hanya menjual air balang je, modal pula, tak usah nak kata, hanya Tuhan saja yang tahu.

Ianya bukan nasib beliau semata-mata...Tapi ada "STRATEGI RAHSIA" yang beliau lakukan hasil dari pengalaman berniaga air sejak beberapa tahun kebelakangan ini.

Bisnes Air Balang tingkat keuntungan 100%
Kredit Foto ( www.azzhairi.com)

Terasa teruja tak anda dengan pengalaman beliau?, adakah anda ingin berniaga air balang, gara-gara cemburu melihat pengalaman En Mizan Sulaiman tu!!!.

Kos permulaan yang rendah, bisnes jualan yang rendah risikonya, matlamat keuntungan yang berlipat kali ganda!!!,

Anda masih bernasib baik kerana En Mizan Sulaiman masih ingin berkongsi ilmu dengan kita, permulaan perniagaan yang nampak mudah ini tidak semestinya akan berjaya jika kita tiada panduan dan asas daripada orang yang pakar.

Ingin berniaga Air Balang, Dapatkan Teknik yang berkesan daripada En Mizan Sulaiman disini



Tiada ulasan: