SALAM PERKENALAN

Welcome To My Personal Blog. Hanya titik-titik perkongsian disini. Terima kasih sudi baca ! Harap ilmu dapat disampaikan

Dari saya, jangan lupa "skodeng" tips perniagaan, motivasi, keusahawanan, kekeluargaan, penjagaan kesihatan dan review produk
728 x 90

Restoran Chetties, cuba dulu baru tahu ?

3:44 PTG | Pakcu
Restoran Chetties

Alamat :
No.58, Jalan SS 3/31, 47300 Petaling Jaya, Malaysia

Waktu Operasi
07.00h - 2200h

Hidangan :
Indian/ Pakistani, Selatan dan Vegetarian

Cawangan :
Sentosa (Klang) - Shah Alam

Ceritanya macam ni, hari jumaat aku terima sms daripada rakan sepejabat aku yang nak berhenti kerja, katanya tak tahan dengan suasana kerja yang semakin tertekan, dan dapat kerja baru, jawatannya manager ko, wow, says gud luck lah untuk nya, tapi yang istimewa, sms tu menjemput aku ke farewell nya, hari isnin ( hari ni lah ya)
wow, aku pun benda-benda free ni langkah kanan kot memang tak tolak lah ya,
dan pendek cerita, kita semua yang dijemput tu di bawa ke restoran Chetties, Kelana Jaya, dekat ss31, kalo korang tak pernah pergi area situ nampak agak susah, sebab jalan dia berbelit-belit lah,
tapi nak diceritakan  restoran ni ada guna duan pisang, best gak, tapi yang tak berminat pakai daun pisang tu tak pe, ada je pakai pinggan, entah lah aku malas nak mengarut yang pasti aku nak kata restoran ni....

Boleh..lah

Tapi 

Mahal sikit tau, yang tak cukup duit tu, ingat-ingatlah dunia ya sebelum makan


Restoran Chetties, cuba dulu baru tahu ?
Restoran Chetties 1

Restoran Chetties, cuba dulu baru tahu ?
Restoran Chetties 2
Restoran Chetties, cuba dulu baru tahu ?
Restoran Chetties 3
Restoran Chetties, cuba dulu baru tahu ?
Restoran Chetties 4
Restoran Chetties, cuba dulu baru tahu ?
Restoran Chetties 5

Restoran Chetties, cuba dulu baru tahu ?
Restoran Chetties 6

Restoran Chetties, cuba dulu baru tahu ?
Restoran Chetties 7

Restoran Chetties, cuba dulu baru tahu ?
Restoran Chetties 8

Restoran Chetties, cuba dulu baru tahu ?
Restoran Chetties 9

Restoran Chetties, cuba dulu baru tahu ?
Restoran Chetties 10

Tiada ulasan: