SALAM PERKENALAN

Welcome To My Personal Blog. Hanya titik-titik perkongsian disini. Terima kasih sudi baca ! Harap ilmu dapat disampaikan

Dari saya, jangan lupa "skodeng" tips perniagaan, motivasi, keusahawanan, kekeluargaan, penjagaan kesihatan dan review produk
728 x 90

Pilihan untuk sarapan pagi

11:23 PG | Pakcu
Malaysia nak memang kaya dengan makanan, kat mana-mana ceruk dan sudut ada je orang jual makanan, tak kisah lah waktu pagi ke, tenghari ke, dan waktu malam ke, ada je kedai yang menjual makanan, kiranya kita perlu sediakan duit je untuk membeli makanan tersebut...

dan entri kali ini aku tak nak lah cerita panjang tentang makan-makan yang ada kat Malaysia ni, cuma aku letak gambar tentang makanan untuk sarapan pagi #yang akan membuatkan badan aku bertambah tembam, 

Jadi 

Korang pilih apa ya untuk sarapan pagi,

nak diet perlu ke makan makanan yang heavy sikit

waktu pagi ni

dah orang selalu kata breakfast is king

entah la, king ke apa, yang pasti aku punya perut mesti kena isi...


Pilihan untuk sarapan pagi
Nasi Goreng, adakah menjadi pilhan anda?

Pilihan untuk sarapan pagi
Keow Teow Goreng, adakah menjadi pilihan anda?

Pilihan untuk sarapan pagi
Mee Goreng, adakah menjadi pilihan anda?

Pilihan untuk sarapan pagi
Bihun Goreng, adakah menjadi pilihan anda?

Pilihan untuk sarapan pagi
Dan Ais-Cream adalah pilihan untuk breakfast saya....

Tiada ulasan: