SALAM PERKENALAN

Welcome To My Personal Blog. Hanya titik-titik perkongsian disini. Terima kasih sudi baca ! Harap ilmu dapat disampaikan

Dari saya, jangan lupa "skodeng" tips perniagaan, motivasi, keusahawanan, kekeluargaan, penjagaan kesihatan dan review produk
728 x 90

Bagaimana untuk viralkan blog kita - sambungan 3

5:19 PTG | Pakcu
Sambungan : 
Bagaimana untuk viralkan blog kita - sambungan 3
Perkara yang boleh menjadi perhatian orang ramai, mugkin ia akan menjadi viral secara tidak sengaja, tapi persoalannya, sanggupkah anda menjentik sesuatu isu yang dianggap sensitif, ?, 

Yang point sebelum ini ( Klik Disini) tu confirm korang tak boleh ikut, tapi yang point dibawah mesti kena ikut sebab aku pun nak blog aku dijadikan viral, barulah ada semangat untuk menulis, mana taknya setiap kali kita update dan kemaskini post, mesti akan ada yang nak membacanya, jika kita malas sangat nak menulis pun mesti ada yang teringat dan tercari-cari di manakah kita, malas aku nak cerita tentang kegagalan berblog aku ni, betul tu sia-sia je berblog jika kita tak dapat menghasilkan keuntungan daripada hobi kita tu, buang masa je, baik korang tonton tv tu, lagi baik daripada menaip entah bukan-bukan, lastnya tak ada pun orang nak baca, ada je datang ke blog kita, itu pun kerana terpaksa sebab kita telah berblogwalking ke blog mereka, jika tidak korang ingat ada ke yang nak datang ke blog kita tu, macam aku la, bila aku ke blog orang lain macam pulak aku nak baca panjang berjela artikel yang ditulis tu dan macam pulak aku nak sangat menambah follower nya tu, tapi nak tak nak aku terpaksa follow dan minta simpati untuk follow balik lepas tu join segmen blog dan blablabla.......itu realiti yang terjadi dan aku nak cari untuk point yang kedua "Bagaimana untuk viralkan blog kita", korang  tak perlu nak berlagak sangat tak nak follow atau blogwalking blog orang lain, dan jangan malas untuk membaca blog-blog tersebut, tak rugi, dan  korang juga jangan lupa follow blog aku ya, #jangan hentam blog saya, dan yang pasti join segmen rakan-rakan kita tu, kesian diorang jika tak join, kecik hati mereka, tapi dalam pada mereka sibuk minta kita join segmen atau GA anjuran mereka, dalam isi tersuratnya, mereka nak viralkan blog mereka juga, ringkasnya, itu juga adalah salah satu teknik untuk kita mempopularkan blog, jadi jangan tertipu lagi, jom kita juga anjurkan segmen, korang jangan lupa jemput aku, dan pastikan bagi hadiah-hadiah yang gempak-gempak.

Bagaimana untuk viralkan blog kita - sambungan 4

Tiada ulasan: