SALAM PERKENALAN

Welcome To My Personal Blog. Hanya titik-titik perkongsian disini. Terima kasih sudi baca ! Harap ilmu dapat disampaikan

Dari saya, jangan lupa "skodeng" tips perniagaan, motivasi, keusahawanan, kekeluargaan, penjagaan kesihatan dan review produk
728 x 90

Video Perhimpunan Mansuh GST 2 April 2016

10:15 PG | Pakcu
Tak payah cakap lebih-lebih lah, semua kita sudah tersepit dengan keadaan ini, GST GST GST, pening kepala aku, tak boleh nak kata apa, tension aku dengan menteri-menteri yang kat kebinet tu, suka sangat menyusahkan orang, lepas tu yang berhimpun ni pulak apa yang korang dapat, panas ada le, dan yang turut serta tu dalam perhimpunan ini korang solat Zuhur tak, jangan sapa ada yang tak solat zuhur sudah, dan ni aku sempat rakam Video-video di sekitar Pasar seni, jangan ada yang kata aku ni over pulak join perhimpunan ini, aku nak ingatkan sekali lagi kat korang, aku sampai sini secara tak sengaja, bukan saja-saja je, meang tak ler aku nak ikut benda-benda macam ni, dan aku nak ingat kat korang juga, aku ni tak jugak menyokong si Pak Najib dan kuncu-kuncunya, tapi bila najib letak jawatan memang aku suka bro....



Tiada ulasan: