Entah macam mana tengah aku sibuk-sibuk melayari internet tetiba je kat skrin aku ni keluar, ayatnya memang menarik tu, kiranya memang ayat pancing pengguna.
Dear Chrome Pengguna,
Anda telah dipilih, Selasa 26 April,2016
# wahh aku dah excited ni, tengok macam aku ni pengguna chrome google yang paling setia, tetiba jer jadi pilihan,
Kemudian ayat yang kedua, membuatkan aku lagi teruja adalah :-
Ambil 30 saat untuk menjawab 4 soalan ringkas mengenai kaji selidik tanpa nama kami dan berpeluang untuk memenangi baucer bernilai lebih 437 MYR.
#Wahh, best nyer dapat 437 uolsss, banyak tu, even dapat baucer pun aku rasa puas, tambah-tambah yang bagi tu pihak google tau, wahhhhhh!!! aku terus lah klik ok, kot-kot memang aku adalah insan bertuah dipilih oleh google.
Aku terus bodoh uolss, menjawab, dengan hanti yang tenang...excited tau, wahhh 437 tu.
Terus aku gagahkan diri mengklik ok, kononnya memang aku adalah pengguna setia google chrome., ingat baucer 437.
Bila nak habis ni, tension betul, wahhh, gagahkan diri lagi, semangat bermotivasi tinggi
Huhhuu, nampak gaya dah nak habis, yahoooooo baucer RM437 best nyer.
Hello, jangan nak berangan, last nyer keluar lah iklan tu, wahhhhhhh, dalam hati ku berkata : inilah teknik pengiklanan terkini, pandai dan bijka mereka ni tau, nak mengiklankan produk dan orang-orang yang sengal macam aku nak terpengaruh, okey, aku tak ada pilihan terpaksa pilih Yun Nam..dan kesudahannya...tarakkkkkkkkkkkkk!!!!! jeng jeng jenag, rambutku nampak lebat dan berkilat kan.
![]() |
Inilah yang promosi nak kita join tu, tak de nyer baucer RM437 |
Aku sudah tertipu dengan teknik pengiklanan mereka, tapi bagi aku yang berada dalam dunia pengiklanan ni, memang strategi yang menarik, dan berkesan, selalu nyer kita ignore jer iklan-iklan kat skrin tu, tapi kali ni, membuatkan kita lagi teruja nak join....

Tiada ulasan:
Catat Ulasan